Порядок реагування на доведені випадки булінгу

Порядок реагування
на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькуванню)

1.     Якщо комісія, створена для розгляду випадку булінгу (цькування),  визнала, що це був булінг (цькування), а не одноразовий конфлікт чи сварка, то керівник навчального закладу в обов’язковому порядку повідомляє про це  уповноваженим підрозділам:
•        ювенальній поліції сектору превенції ї;
•        Службі у справах дітей.
2.     У разі, якщо комісія не кваліфікує випадок як булінг (цькування), а постраждалий не згодний з цим, то він може одразу звернутися до органів Національної поліції із заявою.
3. Комісія за результатами проведеного розслідування щодо з'ясування обставин на підставі заяви про булінг (цькування), визначених сторін булінгу (цькування), встановлених можливих причин булінгу (цькування) розробляє рекомендації для педагогічних працівників щодо освітньої діяльності з учнями, причетними до булінгу, їх батьками (особами, що їх заміняють), заходи стабілізації психологічного клімату у колективі, надання соціальних та психолого-педагогічних послуг сторонам булінгу (цькування).
4. Надаються соціальні та психолого-педагогічні послуги здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу.
5. Практичний психолог у межах своїх посадових обов’язків:
- діагностує  стан психологічного клімату в колективі, в якому відбувся булінг (цькування) та за результатами діагностики розробляє план корекційної роботи з кривдником та свідками із залученням батьків (законних представників);
- розробляє та реалізує програму індивідуальної реабілітації для потерпілого;
- розробляє профілактичні заходи для класу, в якій зафіксовано випадок булінгу (цькування); для батьків або законних представників;
- здійснює супровід педагогічних працівників, які забезпечують освітній процес для класу, в якій зафіксовано випадок булінгу (цькування);
- забезпечує надання психологічного супроводу здобувачів освіти, які постраждали від булінгу (цькування), стали його свідками або вчинили булінг (цькування).
6. Педагогічні працівники, які працюють з класом, у якому зафіксовано випадок булінгу (цькування), забезпечують:
- виконання рекомендації комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти щодо доцільних методів навчання та організації роботи з учнями, причетними до булінгу (цькування) та їхніми батьками (законними представниками);
- дотримання правил поведінки учасниками освітнього процесу в закладі освіти, визначених статутом закладу освіти, законодавством;
- виробляють спільно з здобувачами освіти правила взаємодії класу чи під час освітнього процесу.
7. Батьки здобувачів освіти (законні представники) зобов’язані виконувати рішення та рекомендації комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти.
8. За виконання та моніторинг запланованих заходів відновлення та нормалізації психологічного клімату в закладі освіти та визначених рекомендацій для учасників булінгу (цькування) відповідає уповноважена особа або особа, яка її замінює у разі відсутності відповідно до наказу про склад комісії.
9.Визначаються відповідальні особи, причетні до булінгу (цькування) та накладаються адміністративні стягнення.

Немає коментарів:

Дописати коментар